Saturday, July 25, 2009

perlu ke lucah sebegitu?

ingin aku nak ceritakan satu pengalaman baru aku sebenarnya..x lucah pon(jangan kecewa k)

semalam aku saje2 bukak nuffnang aku..dalam sebulan dua yang lepas kot aku buat..
so tu la first time check balik..huhu..

asik2 dok belek2 tu aku tekan kat keyword..terpacul lah perkataan..

"awek skodeng"

huhu..aku gelak sorang2 sampai batuk2..kelakar giler..sape la yang gersang sangat tu..
aku xpenah pon search keyword2 gitu (poyo giler kan?sape setuju sile tinggalkan komen anda k)..hehe..
im still suci n bersih k..pliss la jangan tuduh2 gitu..

adakah memang ramai remaja malaysia yang gersang?

satu persoalan yang memang kite da taw jawapannye..
sebagai bukti..lambakan video klip panas kian bertambah hari ke hari..
umpama cendawan tumbuh selepas hujan..

kalu kita tengok kat youtube lak..
konfem video2 yang sebegitu mendapat ranking yang tinggi..

macam mane aku taw?

mm soalan yang baek..
aku taw sebab aku tengok la..haha..
tp bukan untuk memuaskan nafsu..
aku cuma wat survey je..kalo x camne aku nk gtaw korang..
kn3? (owh enchek ridhi telah kantoi nampaknya)..

ingin saya tegaskan di sini..
bahawasanya saya seorang budak baek..


p/s: kepada budak2 ump yang baharu, korang jangan harap la nk bukak youtube kalo xde sofware tut tut tut..

9 comments:

ALiE said...

sah2..
kamu menikmatinya dengan kelazatan..
terang terangan ar...
busooookkkkk!!!

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

sdgkan ko blh terbahak2,apatah lg aku yg pompuan yg cme tgk dr blog ko..wat malu kaum hawa la..eh??dy stil dkategorikan kaum hawa ke..tettt...no komen..tp ak ase xyh la ko wat survey kat bnd2 cmtu..bek ko survey blog aku n promote kat kwn2..aku nk crik klien rmai2..senang ak nk wat keje nti.sambil menyelam makan megi..huhu..

♥.misz luna.™ said...

aha!

kantoi di situ ye!

mr ridhi said...

[Alie Busokk]
hehe..mane ade lazat..
ngarot je dy ni..
ish3


[tgkpikir]
pnjg nme ko..hohoho
ala bese la tu..
ko ni org bisnes ke?
fuyoo..hebat tuu

mr ridhi said...

[misz luna]
kantoi ape nye..huhu
xde pape pon..
lalala..

sciatic said...

oopss kntoi sudah...hahaha trok arh kmoo..

mr ridhi said...

mne ade kntoi..
saya cume wat survey aje k..
saye budak baek..
hari2 saye baek..

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

pjg ek name?..hehe..kan kene luar biasa dr yg lain..barulah manusia itu unik..org bisnes???xla..cume ske mendgr masalah,bkongsi mslh,n memahami manusia..ringkasny..ak bdk sn kaunseling r..huhu..

mr ridhi said...

owh..
konselor rupenye..
baek boss..
btul3..