Saturday, August 22, 2009

dugaan pertama..

salam untuk semua..

pertama kali.. seperti blogger2 lain..aku nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan untuk semua..yang nyata sekali..puasa tahun ni x seperti yang tahun2 yang lalu..

ampun dan maaf aku pohon dari semua..aku cume insan biase..
...............................................................................................................

hari ni hari pertama puase..semalam aku bersahur dengan geng silat..masak nasi..beli lauk..
banyak sangat lauk..haha..biar aku gtaw biar korang terliur..jahat x aku?xde lah..lauk bese2 je..
ayam goreng, sardin, telor, ikan bilis goreng, ubi kentang rebus, sayur kobis dan tom yam..sikit je..huhu..

aku makan sikit je..dalam 2 pinggan je..diet katakan..nak mencapai tahap lilitan perut yang rendah dari skrg..skrg da rendah da..cume nk rendah ag..bagi ramping tahap kerengga gitu seperti mana yang telah dipersetujui oleh aku dan bella..(owh msti epunk jeles bace ini)

cume yang xbest nye..

aku telah cirit birit di pagi yang indah ini..owh my gorrssshh(adik aku suke ckp ni..spell btul2 huruf R 2)..
terase tubuh ini lemah dan x berdaya..ibarat semburan pili bomba yang padu ngn air bertekanan tinggi..entah berapa kiloPascal pon aku x tahu..

tapi xpe..
dugaan je tu..

p/s: umi aku x reply msg..dy wt pe eh..dy lupe nk gerak aku sahur ke..hmm..no komen..i mish her

17 comments:

bella said...

selamat mencapai ukuran lilit pinggang kerengge...
dah kalo ko sahor tahap anak raje macam mane nak smapai ukuran yang kite setuju tuh..
ish2

joegrimjow said...

sakit perut berak je

ALiE said...

nanti b tolong kejutkan sahur abang k...

makan macam x da esok lg..

mr ridhi said...

bella:
huk3..
sory2..aku terlupe tatkala mlihat hidangan yang enak buat seketika..
tp ni last da..pasni sikit2 je..
saat tu akan tibe..

mr ridhi said...

joegrimjoe:
isipadu dy tinggi sgt..
kelikatan kurang..
so fhm2 je la..
tnds tu ibarat rumah kedua..

mr ridhi said...

alie:
ok tq sgt

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

nak bg org jelez konon...
ak lak pg ni sahur rendang ayam mak ak wat sblom anta ak blik u td..smpi kul 12.30 am..
hehe..siap ada pencuci mulut n makanan ringan lagik...mak,syg kat mak...hehehe

░♥si lampu neon♥░ said...

weh same la weh. second day sahur ni..aku melantak cam makan berbuka..
baru tadi aku tercirit birit..mengeluarkan balik ape yang aku saho tadi..ces!!!!!!!ai da takde tenaga la ceni...wawawaa

norMAzuan MUstafa said...

crita cirit...mmg mleleh weh....kunk shur dlm toilet kunk cm mber aku...opsss....mber????

LadY LenG said...

che we budak cirit..
muahahaha

mr ridhi said...

tgkpikir....:
ala lauk ko lagi best..
post r skit lauk kt ump ni..
leh aku kongsi ngn mamu..

mr ridhi said...

si lampu neon:
jgn la kite mkn byk2 sgt..
nnt boncet lak..
mkn bateri byk2..
bru btenaga dan hebat..

mr ridhi said...

si lampu neon:
jgn la kite mkn byk2 sgt..
nnt boncet lak..
mkn bateri byk2..
bru btenaga dan hebat..

mr ridhi said...

mamu:
mmg meleleh n sadis..
lalala..
dugaan je tu..
ade ke mmbe ko?
sape tu?
gosip2..
ngeh3..

mr ridhi said...

mamu:
mmg meleleh n sadis..
lalala..
dugaan je tu..
ade ke mmbe ko?
sape tu?
gosip2..
ngeh3..

mr ridhi said...

fengy:
jgn ko bising2 lk dlm kelas..
huhu..malu gue..
jgn di bilangin oke..huhu..

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

klu nk anta ke ump tu,bek ko bli sndiri...jauh sgt la..